vrijdag 18 juni 2010

Inpakken

Morgenvroeg moeten we onze camper, ons huisje van de afgelopen vier weken, inleveren, dus dat betekende dat er vandaag heel wat ingepakt, opgeruimd, gepoetst en gewassen moest worden. Ik doe ongeveer 7 machines was (en droog deze natuurlijk ook allemaal) en daar kruipt wel wat tijd in. Gelukkig zijn het in de laundry's allemaal professionele machines en is een machine klaar op een klein uurtje.
Het inpakken verloopt ook wel goed, hoewel ik toch wel een aantal keer moet herschikken en hertasten (ik hou onze heenreis in mijn achterhoofd en wil niet op LAX liggen over te tasten om boetes te voorkomen). Ik ben nog niet helemaal tevreden, maar alles is ingepakt en ik kan morgen of overmorgen nog op hotel overtasten.
Namiddag gaan we nog even tanken (zowel benzine als propaan) en stoppen we aan een speeltuintje wat verderop voor de kinderen. Verder brengen zij de dag zwemmend en spelend door. Een rustig "vakantiedagje" dus.

1 opmerking:

  1. Genieten jullie nog maar van de laatste twee dagen want vanaf volgende week is het weer werkweken.Fijn dat ik nog eens heb kunnen skypen met je.
    Grt eddy

    BeantwoordenVerwijderen