woensdag 23 juni 2010

Bedankt!

Ik wil jullie graag bedanken voor het volgen van ons tijdens deze reis! Het is leuk te weten dat zoveel mensen interesse tonen in wat wij deden.
Ik hoop dat ik jullie een beetje heb kunnen meenemen naar Amerika en dat jullie zoveel plezier beleefden aan het lezen van deze blog als dat ik had bij het schrijven van mijn verslagen!

Wie wil kan altijd een reactie nalaten zodat ik weet wie deze trouwe lezers allemaal waren (een nieuwsgierig trekje).

Dus bij deze bedankt en misschien tot een volgende reis...

Jimmy & Kirsten
Finn Tijl Sien

19 opmerkingen:

  1. Dit is dan de laatste reactie. Ik denk dat ik er iedere dag eentje heb gestuurd. Ik vond het fijn zo je reis ook te kunnen volgen van San Francisco tot LA, Van de regen naar de sneeuw en daarna na de zon. Ik kijk er al naar uit om jullie deze week te kunnen zien. Vandaag zal het zenuwachtige en lange dag worden. Nog een heel goede terugvlucht en een behouden thuiskomst.
    Groetjes, kus en knuffel Eddy (pipo voor de klein.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij hebben ook dagelijks gevolgd wat jullie allemaal beleeft hebben.
    Zie er naar uit om jullie binnenkort nog eens terug te zien. Grtn en goede terugreis gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het was heel leuk jullie zo te kunnen volgen op jullie trip door een gedeelte van de States. Pluspunt was natuurlijk skype zodat we jullie toch bijna dagelijks konden zien en horen, dat was voor mama een hele geruststelling. Fijn dat alles zo vlot is verlopen, dat de kindjes niet ziek zijn geweest, dat jullie geen tegenslagen hebben gehad en vooral dat jullie je zo goed geamuseerd hebben; het was dan ook een fantastische ervaring. Ik heb er zelf van mee genoten te weten dat het jullie zoveel deugd heeft gedaan. Maar toch ben ik nu superblij dat jullie terug komen. Dikke kus en een behouden thuiskomst want dat is nu nog het voornaamste. Love you en God bless you!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het was erg leuk om jullie reis op deze manier mee te kunnen volgen! Tot gauw zekers?!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad ,wij zijn een stukje met jullie mee op reis geweest. Mij zoon,nu 19,wil na zijn studies en wat centjes verdiend te hebben, een roadtrip door amerika maken.
    Waarschijnlijk komen we dan bij jullie ten rade.

    Geniet van jullie terugreis en tot binnenkort.
    Knuffels en veilig thuis,
    Je collega,Maggy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Kirsten en familie,
    Wij hebben ook meegereisd met jullie, vond het heel leuk om al jullie ervaringen te lezen, en ik moet toegeven: het is bij ons ook beginnen kriebelen om iets in die aard met de kindjes te doen.
    Alvast nog een fijne terugreis!
    Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Kirsten

    Wat bewonder ik jullie om jullie moed om zo'n "grote" reis met de kids te ondernemen !!! Heb jullie blog bijna dagelijks zitten volgen en heb meegenoten van jullie avonturen in de States !!! Well Done en bedankt vo de leuke info van jullie "droomvakantie".
    Grts

    Els (SPB)
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hey kirsten en co,
    tuurlijk hebben we jullie elke dag gevolgd tijdens jullie fantastische reis!
    (ook zo'n nieuwsgierig trekje, misschien???)
    het was heel fijn om het allemaal te lezen en soms voelde ik me ook bijna in amerika, hihi.
    ben langs de andere kant toch ook wel een beetje content dat jullie bijna terug zijn, hoor.
    groetjes en tot gauw!
    inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo,
    Ook ik heb jullie gevolgd in jullie geweldige reis. Het was echt de moeite om dit allemaal te lezen en die leuke mooie foto's te zien. Ongeveer nog 3 uurtjes en jullie zijn terug in Belgiƫ. Welkom terug.
    Groetjes
    Tessa, Lore, Peter en Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik ben hier regelmatig komen piepen. Heel erg benieuwd naar julie reisverslagen en de leuke foto's.

    Fijne terugreis en welkom terug in Belgie!

    Katja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Kirsten en co ik heb alle dagen met veel interesse jullie reisverhaal gevolgd in 1 woord super!Ik heb er enorm van genoten je hebt ons inderdaad mee op reis genomen en al een mooi stukje Amerika laten zien ;Danjewel dat we mochten meegenieten ! Alvast een fijne thuiskomst xxx Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Kirsten, jullie zullen nu al wel terug op Belgische bodem zijn. Ik vond het heel fijn om jullie verslag te lezen, en je deed dat werkelijk heel goed. Je hebt talent om te schrijven, we hebben er met velen van genoten.
    Welkom thuis en dank je wel xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ook ik heb genoten van je reisverslag! Geweldige ervaring! Wat een avonturiers!
    Grtjes karla

    BeantwoordenVerwijderen
  14. He, natuurlijk heb ik jullie gevolgd! Ik dacht reeds een berichtje te hebben achtergelaten, maar dat staat hier niet meer tussen.

    Ik vind jullie super moedig, zo'n reis met 3 kleine kindjes. Dankjewel voor de mooie reisreportage.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hey Kirsten en co,
    het was heel leuk jullie avonturen te volgen, het ziet er een geweldige ervaring uit!
    Lieze is heel blij binnenkort weer met Sientje te kunnen spelen!

    groetjes,

    Evi, Peter, Hanne en Lieze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Kirsten en familie, wij hebben met plezier jullie blog gevolgd en vinden het zeer mooi. Je hebt er veel tijd ingestoken. Jullie hebben een heel mooie rondreis gemaakt. Wij vertrekken volgende woensdag en maken een gedeelte van jullie trip. Wij hebben eerder al de oost- en westkust gedaan. Als we terug zijn zal ik jullie uitnodigen om ons blog te bekijken. Als jullie plannen hebben voor de oostkust hebben wij nog wel wat tips die we dan graag met jullie willen delen. Jullie kunnen een berichtje laten op ons adres: liljana.blog@hotmail.com
    groetjes
    Liliane en Fons

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Kirsten en co!

    Ook ik heb zitten meelezen en meegenieten van jullie vakantie. Mijn ouders hebben ongeveer dezelfde reis gemaakt, waardoor ik het exta fijn vond om jullie ervaringen mee te volgen!
    Het is duidelijk een prachtige ervaring geweest!

    Groetjes
    Ans, Lieven, Fleur en ??

    BeantwoordenVerwijderen