woensdag 13 april 2011

Smaakt naar meer

11 maanden geleden al bijna dat wij richting USA trokken, meer dan 1.5 jaar geleden al dat wij volop aan het plannen en uitstippelen waren. Oh wat snak ik naar een volgende "grote" reis. Na de VS ben ik nog wel enkele keren op het vliegtuig gestapt voor minivakantietjes naar Jimmy in Slowakije, een weekendje Hongarije (voor Jimmy's werk) dus aan vliegen geen gebrek, maar ik wil graag een volgende reis plannen. Maanden elke avond op het internet surfen, op zoek naar reisverhalen, routes, bezienswaardigheden...

Toen ik een van mijn laatste postjes deed vanuit de VS vorig jaar eind juni, was ik er rotsvast van overtuigd dat onze volgende grote trip naar de Oostkust zou zijn, maar vrijwel direct na onze thuiskomst, veranderden wij ons gedacht. Wij zijn er beiden zeker van dat de Oostkust nooit de Westkust zou kunnen evenaren, laat staan overtreffen, dus wij zouden eerder voor "iets" anders gaan.
We hebben op dit moment twee topfavorieten:
*Costa Rica in combinatie met Panana (mijn favoriet)
*Borneo in combinatie met

Voor 2011 zal het alleszins niet zijn, Jimmy trekt namelijk vanaf juni 3x voor 18 dagen naar India (Pune) voor zijn werk. Ik trek eind juli/begin augustus met de kindjes naar Slowakije om Jimmy er te treffen tussen zijn Indiareizen door.

Tja, dromen, plannen en lezen kan altijd en ik hoop binnenkort met een route en planning voor de zomer van 2012...

1 opmerking:

  1. Oooh, en dan ben je nog niet gebeten door Australië! Dàt is absoluut de eerstvolgende grote reis die wij met de kinderen gaan doen hoor. Maar het zal nog niet voor de eerste 2 jaren zijn, eerst studeren...
    In Australië is de Oostkust ook heel toeristisch, terwijl de Westkust nog ongerept was, 10 jaar geleden toch nog ;o).
    Deze keer zouden we graag het Zuiden doen, en eventueel Nieuw-Zeeland voor een stuk... Plannen genoeg! Nu nog tijd en centjes!

    BeantwoordenVerwijderen